Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Ο λόγος σε σας.....!!!


Σήμερα δεν πρόκειται να σας πω εγώ κάτι νέο!
Μόνο ότι είμαι πολύ χαρούμενος γιατί συνεχώς ακούω ότι όσα σας έχω πει ως τώρα σας είναι ευχάριιστα και ενδιαφέροντα, πολλές φορές και συγκινητικά. Χαίρομαι που με στηρίζεται σε αυτή την προσπάθεια να μοιραστώ μαζί σας τα ελάχιστα που ξέρω για αυτή τη μικρή γωνιά του κόσμου, αυτόν τον μικρό παράδεισο, που όμοιό του δεν θα βρούμε πουθενά, ακριβώς επειδή γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε σε αυτόν και διαμορφώσαμε με τις εικόνες του τις εικόνες που συνοδεύουν και θα συνοδεύουν πάντα την ψυχή μας στην πιο αγνή της πλευρά.
Σκέφτηκα, λοιπόν, αφενός επέιδή το αξίζετε και αφετέρου επειδή (για να πω την αλήθεια) έχω κι εγώ στερέψει από ιδέες, να σας δώσω την ευκαιρία να διαλέξετε εσείς μερικά από τα θέματα που θα συζητήσουμε προσεχώς!
Σας προσκαλώ, λοιπόν, να μου προτείνετε είτε αναρτώντας σχόλια στην παρούσα ανάρτηση, είτε στέλνοντας μου τις ιδέες σας στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση ( karampelass@yahoo.com ). Όσο περισσότερες προτάσεις τόσο καλύτερα! Και μην διστάσετε να προτείνετε ο,τιδήποτε : γεγονότα, πρόσωπα, ιστορίες, ακόμη και κουτσομπολιά του παρελθόντος για τα οποία έχεττε απορίες και θέλετε να μάθετε!
Να είστε σίγουροι και σίγουρες ότι καμία πρόταση δεν θα αγνοηθεί!
Περιμένω με χάρα τις ιδέες σας!
ΜΗΝ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου